
I mars 1945 la tyskerne ut anti-invasjonsminer i Brunsvika. Dette var svære betonglodd med innstøpt sprengstoff. Allerede senere på året ble de destruert da krigen var slutt. Her er...

Et bilde fra kaia og Jonas Eriksen i 1945. Det ser ut til at dette er rett etter 8. mai . I området ser en i alle fall tyske og østerrikske soldater...