
Her har gomarampen tent på oppom hybelhuset i Bentnesveien tidlig på 1970 tallet omkring. Til og med må det kanskje være 1. eller 17. mai også da det henger flagg...

Et bilde vi har fått av Othmar Bräuer ( 84) fra Østerrike , sønn fra Ortskommandant Edmund Bräuer som var bykommandant her fra 1942 til 1945. Bildet er tatt fra Festiviteten...