
"Aidaluna" har vært i Kristiansund N i løpet av dagen med tyske turister. Det er 254 m langt og kan ta med 2050 passasjerer. Mange har vært med på utflukt med buss i dag til Atlanterhavsveien . Skipet fortsatte videre på sin ferd kl 20. ( BN)

Ellers har det vært litt regn og tåke i byen fredag. ( BN)

På Storkaia senteret er det åpnet ny butikk i går. De har såper og kosmetikk og kremer o.a. Damebutikk helst. ( BN)

På Kranaskjæret restaurant holdt de på med å forberede fotballkamp på stor skjerm. Norge-Frankrike i VM er ikke småtterier. ( BN)
